شیرپوینت و افزایش فروش

شیرپوینت به عنوان یک ابزار کاربردی نقش به‌سزایی در افزایش همکاری، سامان‌دهی پروژه‌ها و مدیریت ریسک ایفا می‌کند. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها، از شیرپوینت به عنوان یک ابزار تجاری حرفه‌ای بهره می‌برند. شیرپوینت امن است و موجب تسهیل و تسریع فرآیندها می‌شود. تیم فروش یکی از بخش‌های مهم هر کسب و کاری است که با بررسی مشتریان بالقوه، وضعیت بازار و رقبا سعی می‌کنند فروش را افزایش دهند و با افزایش فروش محصولات و خدمات، به رشد و توسعه سازمان کمک می‌کنند. تیم فروش می‌تواند با استفاده از شیرپوینت و مایکروسافت آفیس ۳۶۵ به خوبی مسیر فروش را هموار سازند و با شناسایی فرصت‌ها، در بازار رقابتی این روزها پیشی بگیرند. در ادامه با نقش شیرپوینت در افزایش سود تیم فروش آشنا می‌شویم.

مدیریت اسناد و داده‌های فروش

تیم فروش می‌تواند به راحتی گزارش‌ها، بروشورها، کاتالوگ‌ها، داده‌های فروش، آنالیزها، قراردادها و پروپوزال‌ها را در کتابخانه اسناد شیرپوینت ذخیره کند. شیرپوینت امن است و اعضای تیم با توجه به مجوزها می‌توانند از هر کجا به فایل‌ها دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، اگر تغییری در هر یک از اسناد ایجاد شود، تمام اعضا مطلع خواهند شد. تاریخچه تمام اسناد در شیرپوینت ذخیره می‌شود و بازیابی اطلاعات نیز بسیار ساده است. بنابراین با مدیریت کارآمد و یکپارچه اطلاعات از طریق شیرپوینت، بهره‌وری تیم فروش نیز افزایش می‌یابد.

آنالیز عملکرد و بررسی بازخوردها

به لطف ابزارهای هوش تجاری شیرپوینت و Power BI می‌توانید به طور کامل وضعیت سازمان را بررسی کنید و گزارش‌های بصری جذاب و متنوع تهیه کنید. این گزارش‌ها که با چند کلیک ساده آماده می‌شوند، تصویر روشنی از شرایط و اطلاعات سازمان ارائه می‌کند. تیم فروش با استفاده از این گزارش‌ها و ابزارها می‌تواند به درستی تصمیمات مهم را در زمان صحیح اتخاذ کند و از هدر رفتن بودجه نیز جلوگیری نماید.

افرایش فروش هدفمند

با کمک ابزارهای شیرپوینت، تیم فروش می‌توانند به صورت هدفمند و کاربردی برای افزایش فروش برنامه‌ریزی و اقدام کنند. برای مثال در شیرپوینت می‌توان از تقویم استفاده کرد و تاریخ وقایع فروش و مهلت‌های تجاری را به همه اعضا یادآوری نمود. علاوه بر این، با استفاده از پرتال داخلی (اینترانت) شیرپوینت، اعضای تیم به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و در نتیجه تعامل و همکاری تیمی افزایش می‌یابد.

ادغام CRM با SharePoint

 تیم فروش می‌توانند با ادغام شیرپوینت و CRM از امکانات این نرم‌افزار تجاری استفاده کنند و به خوبی فرصت‌های فروش را مدیریت کنند. شیرپوینت برنامه منعطفی است که به راحتی با سایر ابزارهای کاربردی مانند مجموعه آفیس ۳۶۵ یکپارچه می‌شود و همه نیازهای کسب و کارها را برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت، برطرف می‌سازد.

همین حالا دست به‌ کار شوید!

در این مطلب به بررسی نقش شیرپوینت در افزایش سود تیم فروش پرداختیم. اگر در زمینه شیرپوینت سوالی دارید و یا برای راه‌اندازی شیرپوینت به کمک نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان متخصص ما در گروه شیرپوینت پای تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه
شیرپوینت پای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *